onsdag 17 juni 2009

23 *C


Dags att uppdatera igen,
Började med att Adde kom till mitt garage kl 11, hämta cykeln och sen vidare till Pettersberg.
Var väll där i ca 10 min sen åkte vi hem. Riktigt ovärt att åka dit men,men :)
Åkte tillbaka till gryta och fixa en damtralla hoj. När den var färdig så kom johan och så körde vi tre en riktig lång runda till nästan alla dirt hoppen på gryta. Vi cyklade väll en 2 timmar runt och checka hopp men sen så drog alla hem och käka. Adde kom inte tillbaka för han skulle ut och köra mtb. Så sen blev det jag, Johan och jonte. Drog till konsum och körde sen så drog väll jonte efter 10 min(såklart). Jag och johan körde ett tag till sen så tog vi en paus och åkte hem. Sen kom Adde efter sin mtb tur och Jonte igen, så då var vi ju 4. Drog till konsum och baxa en fet lastpall. Sjukt stor,ca lika stor som 4 st vanliga. tog den på en kundvagn till dirten och lämnade den där. Imorgon kommer det bli bygga på dirten hela dagen :P
Var väll ute ett tag till och sen kom Isak hem så då han man bara träffa han, sen drog jag hem. Men Isak, Adde och johan körde till önsta en stund och träna på typ 360 tiretap, tailtap och 180 över en sorts hip av gummi och johan tränar manual som vanligt.

Shysst hojj dag och bra väder :)

// jocke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar