söndag 21 juni 2009

Nicaste cykel dan ever :D


Va ute å feting hojja ida :D

cykla i ungefär 9 timmar (å undra hur många mil de va??) :O

Först drog jag å Jonte till bäckby å träffa Fredde å Tim :)

vi körde vid bäckby rampen å sen kom jesper en liten stund men han drog sen å jag AIRADE I BÄCKBY RAMPEN :D:D:D:D:D:D:D

Fett glad :D

aja sen drog vi vidare mot pb(pettersbergs rampen) å körde där(filmen nedanför e i pb på Tim)

Fredde satte massa olika stalls å skit i rampen sen drog vi till Asea å träffa Adam, Robin, Addie, (trial)Emil å 2 till :)

sen vart de Vindskyddet å då stack jonte sen fick Adam å Tim för sig att dom skulle byta fälg me varann så vi stack till statoil på viksäng(för dom ville ha kvar sina egna däck)(dom bytte för att Adam hade freecoaster å de ville han inte men de ville Tim som har vanligt nav så dom bytte) (bilden e när dom byter fälg)sen vart de nån skola på viksäng (ekberga tro ja den hette) sen stack jag, Fredde, Tim å Addie ner till Asea igen å käka donken sen kom Trial Emil å förstörde min leksak jag fick i min happy meal :'(:@ xD

aja sen klara man att hoppa upp för den stora boxen under träden vid Asea :D Sen stack Fredde å Tim sen va Jag, Emil å Addie kvar sen stack vi också :P

Sen när man kom hem igen drog man ut me jocke å sen träffa man Adde i en halvtimme sen skulle alla hem igen så de va en riktigt lång dag men skön som fan me väder, polare å cyklingen MÅSTE fan göras om nån da fast me mer folk :) Jävligt nice da iaf
Tim som skulle suttit de här så de hade blivit AS SNYGGT(titta AIREN i slutet fatta om han skulle suttit de :O)


//Isak pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar