lördag 19 september 2009

Lördagen :)

idag så drog man till jocke sen jonte sen tunby :D
på tunby så chilla vi lite och jag och jonte värmde upp inför dagen. det fanns en lite hipp där som jag skulle köra på då jag flög bakåt och därför kasta iväg cykeln och när man ser cykeln studsa runt så flyger någon liten svart sak iväg och jag går iväg och tittar vad det är och då är det locket(yttersta delen) av min barend :( och skruven föll ner i styret så det skramlar nu :(. jaja men vi fortsätter cykla lite där sen drar vi iväg till pb men vi bytte ut jocke mot adde och vid pb träffar vi fredde och jesper sen kommer viksängarna Adam, Robin å Addie och senare kommer markiz elr anton elr vad han heter?. vi cyklar lite där sen tänkte jag lite på vad för tricks jag måste börja träna på då testar jag en smith som jag aldrig ens har kommit upp i förut och kommer upp på första försöket :D :D men curben va inte vaxad så de va inge glid men sen när vi drar till asea så testar jag där och sätter det :D :D :D då kan man smith mina vänner. aja men sen hade vi juh besök från falun också. dom va väldigt blyga av sig men jävligt bra(konstigt när man e 18/19 år) men sen kan jag juh crankflip flat säkert så därför drog jag fram mina ben skydd och tränar bunny crankflip som jag satte på typ andra försöket :D :D :D sen tränade jag mer och mer och nu kan jag de OCKSÅ :D :D :D :D jävligt härlig dag när man har lärt sig två nya tricks ;D aja sen drar vi till vindskyddet å massa andra ställen sen vindskyddet igen där adam hoppa över en kedja till lite gräs då står de två pensionärer på sin balkong och säger att dom ska ringa polisen xD xD aja sen va de väl slut på den dan men vi ska ut imorn igen(jag, Adde och Jocke) då ska jah träna 3a tt :D aja skön dag
//Isak

1 kommentar:

  1. jag hörde ingen från falun prata:P dom snackade jue typ bara med adam och addie xD haha //jonte:P

    SvaraRadera