söndag 20 juni 2010

riktigt najs dag:D

stack ut klockan 10 igår med min nya hoj, sen stack jag och Adde till tunby. Men vi tröttnade så vi stack till emausskolan, men det sög så vi stack till kopparlunden där jag dropade från typ nästan en meter. Sen stack vi till asea där jag satte nåra 50-50's, sen träffade vi Fredrik och Didrik där, men då ringde Janne och ville cykla, så vi stack hem. Sen blev det finnslätten med Adde, Janne och Isak men efter ett tag så började det att regna så vi drog och satte oss under tak. Sen stack jag till tunby och träffa Johan, Adde och Isak, och senare så satte jag min första 180 uppför bank :D vi cyklade runt lite på tunby och Isak gjorde ett fett 180 gap sen cyklade vi och körde BMX("leken") på önsta med lite cepade tricks, sen stack jag men Isak, Johan och Adde fortsatte cykla på önsta och norra gryta.

//Jonte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar