tisdag 1 september 2009

molnig sess

fredde turnar ;)
Jahap då har man vart ute på en riktigt fin session me johan.

först när man kom hem från plugget så tänkte jag för mig själv att ja skulle vila idag å kanske träna lite crankflips själv men så rätt va de är så står man vid pb å snorar(jag e förkyld) me johan. Sen träffa vi fredde och jeppe. vi körde vid pb ett tag sen ville dom dra till bäckby så vi hängde me dom till bäckby å körde där. sen va jag och johan vrål hungriga så vi drog till skälby hallen ock käka :D sen skulle jag och johan hem till fredde och de sluta juh me att vi irra bort oss xD sen kom iaf fredde, jeppe å didde och vi drog vi till nå små spots sen vart de väl mest rampen.

sen vid typ klockan 20.00-20.30 så kom min farsa å skjutsa hem oss ida igen :D


Aja skön da som fan utom att man snora men men

//Isak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar