söndag 6 september 2009

Västerås runt

Jahap idag vart de jävla mkt cyklande :D
Började me att jag drog till Tobbe å Jocke kl.11 men då vah juh inte Jocke klar ofc så jag å Tobbe stack till skolan å värmde upp oss för en rejäl cykel dag :D
Sen stack vi 3 te pb och träffa fredde och didde där. Skolgården va öppen också så vi körde lite inne där. sen skulle Fredde å Didde te bäckby och tobbe ville hänga med men jag övertala honom att hänga med ner på stan. Sen cyklade vi tre grytapojkar vidare ner mot stan(asea) va inte där så länmge för sen drog vi till vindskyddet. körde lite där sen drog vi tillbaka till Asea och träffa Adam Vesterberg, Linus, Viktor, Felix och ehh fan nu har jag glömt vad han heter xD men iaf så stack jocke då och vi resten stack till malmaberg(55:an) där tobbe sedan stack. Jahap då vare bara jag kvar från gryta dåe men men vi andra drog iaf till nån bank och sen till viksäng. Sen drog vi tillbaka till asea nåra käkade å lite sen till högskolan. sen skulle viktor och felix hem(dom bor på hökåsen) så jag hängde me dom till tunby där vi körde lite sen drog dom hem å då va de den cykel dan slut. De va faktist mer än de lät som för man va helt slut sen.
Aja skön da iaf
//Isak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar